Ajaj! Nic tu není.

V současné době zde není žádná sleva.

Na e-shopu Stromkyonline.cz naleznete pestrý výběr stromků. Vybrat si můžete mezi jedlemi kavkazskými, smrky pichlavými, smrky ztepilými nebo borovicemi černými. Samozřejmostí jsou také dřevěné, plastové či kovové stojany a nechybí ani adventní věnce, chvojí nebo menší stromky v květináčích. Stačí si jednoduše vybrat požadovaný druh stromku, jeho šířku, výšku a hustotu, vybrat si z dostupných fotografií a pak už se jen začít těšit, co pod ním Ježíšek nechá.

Neexistuje snad nikdo, kdo by neměl rád Vánoce a stromeček k nim neodmyslitelně patří. Díky e-shopu Stromkyonline.cz si jej můžete vybrat z pohodlí domova a vyhnout se tak všudypřítomnému shonu.

Jak využít slevové kupóny

Na našem webu občas můžete nalézt slevové kupóny, které při nákupu stromku na e-shopu Stromkyonline.cz šetří Vaši peněženku. Níže popisujeme postup pro jejich uplatnění:

  • Vyberte si svůj slevový kupón a zkopírujte jeho kód.
  • Přejděte na e-shop Stromkyonline.cz, navolte si parametry Vašeho stromku a vložte si jej do košíku.
  • Jakmile máte stromek vybraný, přejděte do košíku a zde se v pravé části pod soupisem Vašeho zboží nachází políčko Slevový kód, do kterého je nutné zkopírovaný kód vložit.
  • Když je kód usazen na svém místě, klikněte na tlačítko Uložit slevu.
  • Hodnota slevy zajištěná kupónem bude okamžitě odečtena od hodnoty Vaší objednávky.

Jak můžete ušetřit při nákupu na Stromkyonline.cz

Slevové kupóny

Jednou z možností, jak na e-shopu Stromkyonline.cz ušetřit jsou slevové kupóny. Ty Vám většinou přinášejí slevu konkrétní částky z Vaší objednávky a můžete tak díky nim získat slevu ve výši až 100 Kč z ceny Vašeho vánočního stromečku. Slevové kupóny jsou vždy časově omezené a nejčastěji na ně narazíte jak jinak než v období Vánoc.

Soutěže o slevy

Na své sociální síti Facebook přichází e-shop Stromkyonline.cz v období Adventu se zábavnými soutěžemi, v rámci kterých můžete například poznat druh stromečku, čímž se zařadíte do slosování o slevový poukaz v hodnotě například 200 Kč.

Odběr newsletteru a sociální sítě

E-shop Stromkyonline.cz momentálně nenabízí možnost odebírat newsletter a o všech novinkách na něm se tak dozvíte pouze prostřednictvím sociální sítě Facebook, která je samozřejmě nejaktivnější právě v období Vánoc a v povánočním období. Zde se dozvíte také tipy, jak se svým stromkem zacházet nebo jak jej po Vánocích ekologicky zlikvidovat.

Doprava a platba

Cena dopravy z e-shopu Stromkyonline.cz činí 199 Kč. V její ceně je také zabalení a ofrézování kmene stromečku. Přepravní společnost si nelze zvolit, doprava je realizována prostřednictvím smluvního partnera internetového obchodu Stromkyonline.cz. Při nákupu stromků v rozmezí 4–7 m je nutné kontaktovat e-shop prostřednictvím e-mailu, kde budou dohodnuty individuální podmínky přepravy. Chcete-li si stromek prohlédnout a vyzvednout osobně na některém z výdejních míst, nebude Vám účtováno nic navíc.

Doprava zdarma při nákupu nad 3 000 Kč

Pokud si na e-shopu Stromkyonline.cz koupíte stromeček v hodnotě vyšší než 3 000 Kč, nebudou Vám za jeho přepravu účtovány žádné poplatky.

Svůj nákup na e-shopu Stromkyonline.cz můžete zaplatit prostřednictvím některé z těchto platebních metod:

  • Platba on-line bankovním převodem zdarma
  • Platba on-line platební kartou zdarma
  • Platba hotově při odebrání na některém z výdejních míst zdarma
  • Platba na dobírku s manipulačním poplatkem 50 Kč

Vrácení zboží na e-shopu Stromkyonline.cz

Stromečky zakoupené na e-shopu Stromkyonline.cz můžete vrátit do 14 dnů od jejich zakoupení, ne však později než 22. prosince, protože po tomto datu končí jejich trvanlivost a na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Chcete-li odstoupit od kupní smlouvy, musíte o tomto faktu e-shop písemně nebo prostřednictvím e-mailu informovat a následně na vlastní náklady zaslat nerozbalený, nepoškozený a zabalený stromek zpět na adresu uvedenou na e-shopu.

Vzhledem k povaze zboží se na většinu z něj nevztahuje žádná záruční lhůta. Záruční doba u stojanů je pak běžných 24 měsíců. Pokud dojde k poškození během přepravy, je třeba s dopravcem sepsat protokol o poškození zásilky a informovat prodejce. V případě reklamace musí být její součástí také kopie dokladu o nákupu zboží a vyplněný reklamační protokol.