Doprava zdarma nad 3 000 Kč na MrakyHraček.cz
Slevu získáte kliknutím na tlačítko níže!
Nakoupíte-li v e-shopu MrakyHraček.cz nad 3 000 Kč získáte dopravu zcela zdarma.
Vyprší: 31.12.2022
Vloženo: před 3 roky
O e-shopu MrakyHraček.cz
Proč nakupovat na Mrakyhracek.cz?
- přes 340 000 spokojených zákazníků
- na skladě přes 167 000 produktů
- jednoduchý on-line nákup
- zákaznický servis pro pomoc při nákupu
Jak ušetřit při nákupu na e-shopu
Odběr novinek
Pokud se přihlásíte k odběru newsletteru, budete pravidelně informováni o nadcházející slevách, akcích a nových produktech na e-shopu Mrakyhracek.cz. Nebudete tak muset zdlouhavě dohledávat, zda má internetový obchod zrovna nějaké akce. Vše budete mít přehledně ve Vašem mailu.
Výprodej hraček
Produkty, které jsou na skladě již dlouho a potřebují uvolnit místo novým kouskům, jsou v sekci „Výprodej“. Tam naleznete hračky a potřeby pro Vaše dítka za výhodnější cenu než při běžném nákupu. Tak to běžte omrknout! Jistě ulovíte skvělé produkty za ještě lepší ceny!
Doprava a platba
Doprava:
- osobní odběr na provozovně za 29 Kč
- Uloženka za 79 Kč
- Balík si vyzvednete na vybraném výdejním místě sítě Uloženka.cz.
- Geis za 119 Kč
- Kurýr doručí zásilku na Vámi určenou adresu.
- Česká pošta: Balík do ruky za 99 Kč
- Česká pošta doručí zásilku přímo do rukou adresáta.
- Česká pošta: Balík na poštu za 89 Kč
- Balík si budete moci vyzvednout na vybrané pobočce České pošty.
- PPL za 99 Kč
- Kurýr doručí zásilku na Vámi určenou adresu.
- Zásilkovna za 79 Kč
- Balík si budete moci vyzvednout na vybraném výdejním místě sítě Zásilkovna.
- INTIME
- nadrozměrné zásilky (cena se odvíjí od velikosti zásilky)
Při nákupu nad 3 000 Kč získáte dopravu zcela zdarma.
Platba:
- Dobírkou
- Uloženka s poplatkem 29 kč
- Ostatní s poplatkem 39 Kč
- Bankovním převodem bez poplatku
Reklamace
Jak postupovat při reklamaci
- Kontaktujte prodejce nebo autorizovaný servis a popište problém.
- Reklamované zboží je nutné bezpečně zabalit tak, aby nemohlo dojít k jeho následnému poškození při přepravě.
- Při odeslání zboží do servisu přiložte:
- kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
- popis závady
- Vaše kontaktní údaje
Jako kupující jste povinen reklamované zboží doručit prodávajícímu osobně nebo obchodním balíkem (ne na dobírku) na adresu provozovny prodávajícího.
Pokud je předmětem reklamace zboží, které má v záručním listě uveden kontakt na výhradní autorizovaný záruční servis, můžete reklamaci uplatnit přímo v místě servisního střediska. Tímto postupem lze vyřízení reklamace urychlit.
Načítání komentářů...