Doprava zdarma nad 1 499 Kč na BezvaSport.cz

Akce Vyprší: 31.12.2022
Dopravu zdarma získáte již nad 1 499 Kč v internetovém obchodu BezvaSport.cz. Na výběr máte...Více informací

Dopravu zdarma získáte již nad 1 499 Kč v internetovém obchodu BezvaSport.cz. Na výběr máte mezi PPL, Českou poštou nebo Zásilkovnou. Méně informací

Získat slevu
100% Funkční

Slevy až 60 % na BezvaSport.cz

Akce Vyprší: 31.12.2022
V e-shopu BezvaSport.cz nyní probíhají velké slevy na pánské i dámské oblečení. Slevy dosahují až...Více informací

V e-shopu BezvaSport.cz nyní probíhají velké slevy na pánské i dámské oblečení. Slevy dosahují až 60 %, tak si pospěšte! Méně informací

Získat slevu
100% Funkční

O e-shopu BezvaSport.cz

  • 100% originální zboží
  • garance nízkých cen
  • zákaznická podpora a pomoc při nákupu on-line
  • výdejny na 5 místech ČR
  • bezproblémové vrácení zboží do 60 dnů

Slevové kupóny na BezvaSport.cz a jak je využít

Díky kupónům, které máte k dispozici na našich stránkách máte možnost získat pěkné výhody při nákupu na mnoha e-shopech. Můžete snížit celkovou cenu Vašeho nákupu nebo třeba získat dopravu zdarma na zakoupené zboží. K získání těchto výhod stačí kupóny jednoduše uplatnit. Návod na jejich uplatnění na BezvaSport.cz je uveden níže.

Postup pro uplatnění slevových kupónů:

  • Najděte si na našich stránkách kupón určený pro BezvaSport.cz.
  • Zobrazený kód si zkopírujte.
  • Přejděte do internetového obchodu.
  • Otevřete si Váš nákupní košík s vybraným zbožím.
  • Pod produkty, které chcete zakoupit, je zaškrtávací políčko „Mám slevový kupón BezvaSport“. Do pole, které se po zaškrtnutí zobrazí, vložte Vámi zkopírovaný kód.
  • Akci potvrďte kliknutím na tlačítko „Uplatnit“.
  • Hotovo! Můžete v klidu a nerušeně dokončit Vaši objednávku.

Další možnosti při nákupu na e-shopu

Newsletter

Chcete mít přední informovanost o nadcházejících akcích, slevách a nových produktech na e-shopu? Stačí se zaregistrovat k odběru newsletteru. Poté budete pravidelně na Vaši e-mailovou adresu obdržovat výše zmíněné informace.

Sleva na první nákup

Při zadání Vaší e-mailové adresy na ni následně obdržíte slevový kupón v hodnotě 10% slevy na Váš první nákup.

Výprodej

Na e-shopu naleznete pravidelně speciální akce, kterých můžete využít. K dispozici může být doprodávané zboží z předchozí sezóny, nebo časově omezené akce na vybrané kousky. To vše za ještě výhodnější ceny než při běžném nákupu.

Doprava a platba

Způsoby dopravy:

  • Osobní odběr na jedné z výdejen zdarma (při platbě při převzetí za 39 Kč)
  • Česká pošta: Balík do ruky za 39 Kč
    • Česká pošta doručí zásilku přímo do rukou adresáta, a to již do druhého pracovního dne po podání.
  • Česká pošta: Balík na poštu za 39 Kč
    • Česká pošta doručí balík na vybranou pobočku do druhého pracovního dne po podání.
  • Česká pošta: Balík do balíkovny za 37 Kč
    • Zboží si vyzvednete na vybrané pobočce České pošty s výdejním místem balíkovny.
  • PPL za 39 Kč
    • Kurýr PPL doručí zásilku na Vámi určenou adresu.
  • Zásilkovna za 49 Kč
    • Balík si vyzvednete na vybraném výdejním místě sítě Zásilkovna.

Při nákupu nad 1 000 Kč je poštovné zdarma.

Možnosti platby:

  • Dobírka s poplatkem 19 Kč (při nákupu nad 2 500 Kč je dobírka bez poplatku)
  • Platba kartou on-line zdarma

Reklamace a vrácení zboží

Zboží je možné vrátit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od jeho převzetí od dopravní společnosti či od vyzvednutí na některé z výdejen.

Postup při vrácení zboží:

  • Do on-line formuláře, který je k dispozici na stránkách e-shopu, zadejte číslo objednávky a e-mailovou adresu.
  • Následně vyberte z objednávky produkty, které si přejete vrátit.
  • Do poznámky připojte vzkaz (např. vrácení zboží) a uložte do systému.
  • Na balík s pečlivě zabaleným zbožím uveďte své celé jméno a číslo objednávky. Zboží by mělo být nepoužité s původními visačkami a v originálním balení.
  • Balík odešlete na jednu z uvedených adres. Zboží můžete vrátit Českou poštou nebo PPL bez ohledu na to, zda Vám bylo tímto přepravcem doručeno.

Postup při reklamaci zboží:

V případě reklamace postupujte stejným způsobem jako v případě vrácení zboží. Rozdíl je pouze v tom, že do poznámky v on-line formuláři napíšete důvod Vaší reklamace.